Twitting The Night Away

Twit Twit!

Tweet, Tweet!

Okay, generelt syntes jeg, at Twitter er et ganske nytteløst værktøj…

Jeg registrerede mig derinde for en rum tid siden under guidance fra vennerne på Danish Bergkamp, men har siden ikke rigtigt gjort brug af siden.

Men da Twitter åbenbart er det helt store, er jeg igen, med forbehold for pauser, begyndt at twitte budskaber ud til dem som gider at lytte..

På stående fod har jeg 13 followers, og i er da velkomne til at tjekke det ud på følgende link:

http://twitter.com/thecottagers

But I still really don’t get it…

Skriv et svar

