Et Gensyn Med NoGoals

Efter at have set frem til, at NoGoals tog sit eminente målinstinkt og forlod Fulham til “fordel” for Hull, blev jeg i dag slemt skuffet…

Zamora kunne godt se skriften på væggen (i forhold til en vis Greedy Bullard) og mente ikke, det var fordelagtigt for angriberen at skifte til en mindre klub og potentiel nedrykker.

Desværre gik vi derfor glip af £5 millioner, hvilket selvfølgelig også ville have været landevejsrøveri på åben landevej(!), men ikke desto mindre var det dét beløb, som Phil Brown var villig til at hoste op med!

I mellemtiden har Portsmouth accepteret et Spurs-bud på Peter Crouch, og derfor ser også det ud til at gå i vasken…..

Alt i alt en “glimrende” dag for The Cottagers, og Roy Hodgson må nu finde midler og spillere et andet sted takket være NoGoals, der forhåbentlig er fjerdevalg til angrebet næste sæson!

En tanke om "Et Gensyn Med NoGoals"

  1. Hej Fulham Dane

    Fin blog du kører.

    Jeg vil meget gerne have fat i dig via mail, fordi jeg skal bruge et par tip – kan du ikke sende en mail til mig? Så skriver jeg tilbage til dig.

Skriv et svar

