Potentiel Dansk Forstærkning

Aviserne rapporterer i dag, at Fulham har Magnus Troest på prøvetræning i en uge med henblik på et permanent skifte fra hans italienske klub Genoa.

At Genoa overhovedet købte deres halvdel i Magnus Troest virker mærkværdigt, men det italienske transfermarked er og bliver et galehus.

Mine følelser vedrørende et potentielt skifte for Troest er som udgangspunkt ikke af positiv natur.

Jeg mener, at han under Midtjylland opholdet flere gange blev udstillet grundet hans mangel på hurtighed.

Jeg tror derfor, at Troest vil have svært ved at kapere det hurtige engelske spil, og dermed ikke vil være aktuel for Hodgson.

Det er muligt, at danskeren har udviklet sig i det italienske, men pt. er jeg ikke just optimistisk angående et skifte.

Håber dog Troest sætter mig på plads!

Skriv et svar

