Vi Kan Alle Ånde Lettet Op!

Pyha!

Et lettelsens suk!!

Jeg sad her til aften og browsede de forskellige fodbold-sites igennem og fandt denne artikel, hvor Zoltan Gera beroliger Fulham-fans med, at han ikke blev skadet i City-opgøret, som flere aviser har påstået.

Da Gera udtaler, at han gerne vil berolige Fulham-tilhængerne, må jeg indrømme, at jeg brød ud i høj latter.

(og nu præsenteres et eksempel på dyb sarkasme)

Nu kan jeg endelig sove trygt om natten, da vi har Zoltan Gera til rådighed i weekendens opgør mod Arsenal.

Den ungarske landsholdsspiller har henrykket alle engelske fans med sine vendinger og sit fremragende pasningsspil, som kan få selv den gamle Silkeborg-legende Kern Lyhne til at være misundelig.

(og nu en overgang til normalen)

Den håbløse ungarer har måske været den ringeste spiller i truppen siden sit skifte fra WBA i 2006, og jeg tvivler på, at en eneste Fulham-fan var bekymret for, at han ikke skulle blive klar til morgendagens opgør mod Gooners.

Jeg vil have været mere rolig, hvis han ikke blev klar til opgøret!

HAH!

Skriv et svar

