Rant Version 2.0-FFC

Jeg vil ikke stå tilbage for vores gode QPR-ven, og vil her selv udtrykke mine frustrationer over fodboldens kuriøse verden på trods af, jeg ikke måske ikke er lige så bitter som vores nedenstående ven!

Med den overeksponering der er af fodbold, kan man selvfølgelig ikke elske det hele!

Min rant er ikke et personligt angreb på nogen, men mere en måde at udtrykke mine frustrationer på, trods det faktum, at termen “hader” er et stærkt følelsesladet ord! Man kan dog ikke løbe rundt og være Ole Henriksen lalleglad 24/7!

Inden jeg går i gang med at hagle folk og fæ ned, vil jeg dog først nævne en definition på rant som, ifølge Wikipedia, er:

“A rant or harangue is a speech or text that does not present a well-researched and calm argument; rather, it is typically an attack on an idea, a person or an institution.”

At de fleste af mine udsagn falder ind under denne kategori, vil jeg ikke afvise, men jeg synes da selv, der gemmer sig et par velargumenterede statements i den nedenstående semi-rant.

I får hele den fulde copycat-version her:

Jeg hader Fulhams horrible udebaneform! Mine venner bryder ud i latter, når de hører, vi har vundet sølle syv udekampe i Premier League de sidste tre år(!) Syv(!)……………………..Syv!!

Jeg hader vores passive adfærd på transfermarkedet, når vi har et halvt hold på skadeslisten!

Jeg hader, at transfermarkedet er pivstille som i en stumfilm.

Jeg hader Carsten Werge og Per Frimann og deres evige kævlen! Den seksuelle energi mellem dem kan alle jo høre gennem mikrofonen!

Jeg hader TV2 Sport, som gik fra at være en fremragende fodbold-kanal til at være noget værre gnu-urin, der sender håndbold hele tiden og franske kampe i re-live!

Jeg hader re-live…

Jeg hader håndbold, og at alle taler om det lige i øjeblikket! I don’t really give a flying fuck!

Jeg hader Superligaen! Hvis Premier League er Die Hard, må Superligaen være Broerne Over Madison County minus Clint Eastwood (og hvad laver Clint Eastwood også i den fest til helvede)(!) ZzzzZZzzzz! Jeg har virkelig prøvet at udholde Superliga fodbold, som jeg i tidernes morgen holdt af, men jeg bliver ved med hellere at ville kappe mine testikler af, smide dem i en pose og sende dem til DBU.

Jeg hader Lars Behrendt fra DBU…

Jeg hader Christina Ronaldo! Ikke fordi han ikke er en brilliant fodboldspiller, men fordi han er en tøs med en vagina..

Jeg hader Gary Neville! Opfør dig som en mand i stedet for en syv-årig pige, der lige er holdt op med at få bryst af sin mor.

Jeg hader Flemming Toft, fordi han er ved at være et senilt klenodie! Han hedder Steve Finnan, ikke Steve Finman, din kegle!

Jeg hader fodbold uden high-def! Jeg vil have high-def god dammit!

Jeg hader, jeg ikke har råd til high-def på en lousy SU!

Jeg hader Zlatan Ibrahimovic!

Jeg hader Morten Olsens 4-3-3..

Jeg hader, at Michael Manniche altid skal bringes på banen af de danske kommentatorer, når Maniche spiller! Yeah, we get it already, bitches!

Jeg hader hooligans, fordi de ødelægger en ellers smuk sport!

Jeg hader Arek Onyszko, fordi han har en IQ på 10, slår på kvinder og spiser spædbørn.

Jeg hader det faktum, at Gabriel Heinze nogensinde kunne blive professionel fodboldspiller.

Jeg hader Thomas Kristensen som fodboldkommentator! Hold dig til håndbold… Og hold dig også fra cykling, når du er i gang!

Jeg hader TV2’s overfladiske TV-koncept, “Hutlihut”! ‘Fodbold med begejstring‘ min bare blegfisede røv! Mere Fodbold med hovedpine!

Jeg hader, at en fantastisk fodboldspiller som Yuri Zhirkov spilder sine talenter på bænken hos Chelski.

Jeg hader Alex Ferguson og hans tuderi over dommeren efter hver evigt eneste kamp!

Jeg hader Sepp Blatter!

Jeg hader Cashley Cole og andre grådige bastarder! Giv en skærv til Haiti, yi bastards! Di di Mao!

Jeg hader udmeldinger om at komme i top whatever indenfor en overskuelig årrække, selvom man f.eks. er et fodbold forkrøblet mandskab som Randers FC, og har større chance for at morfe sit stadion til en enorm Power Ranger med über awesome superkræfter end at opfylde sin urealistiske målsætning.

Jeg hader Randers FC, fordi de er så fucking elendige!

Jeg hader Don Ø, fordi han er en hykler!

Jeg hader medløberfans..

Jeg hader, at når man endelig inviterer venner over for at se Fulham spille live i TV, taber de 0-4 til Spurs på hjemmebane(!)

Jeg hader Lawrie “Dirty” Sanchez, der har managerskills som en blind spedalsk 115-årig WW1 veteran.

Jeg hader Rafa Benitez og hans spild af penge spillere!

Jeg hader italiensk fodbold pga. alle startellevere består af mindst seks skuespillere! En generalisering, men alt er tilladt i en rant!

Jeg hader, at fodboldspillere ikke kan juble igennem uden at få et gult kort.

Jeg hader overreaktioner fra Wayne Rooney, Craig Bellamy, Alan Smith, Lee Bowyer og andre åbenmundede retards på fodboldbanen!

Jeg hader Lee Bowyer og Alan Smith….

Jeg hader Thomas Gravesen, men hvem gør ikke det…

Jeg hader, at Danny Murphy altid bliver fremhævet som verdens bedste pasningsspiller, når det er så skide klart, at han ikke kan aflevere over en meter…..!

Jeg hader, at FCK ødelægger de fleste “profiler” fra andre Superligaklubber! Hold fingrene fra dem! Hov, jeg hader egentlig Superligaen, så jeg kan da være ligeglad!

Jeg hader, at Don Ø bliver ved med at sige, at Ståle Solbakken er den bedste træner i universet! Baaaah!

Jeg hader Morten “Duncan” Rasmussen, fordi han er intelligent som en papkasse!

Jeg hader, at Celtic tror Morten “Duncan” Rasmussen kan andet end at rådne op på bænken i Glasgow.

Jeg hader Onside, fordi det er fodboldjournalistikkens svar på Ekstra Bladet! Jeg hader også deres webportal!

Jeg hader, at Camilla Martin har taget en af de to pladser som fodboldjournalist i studiet på trods af, hun ved lige så meget om fodbold, som jeg ved om nomaders hygiejnevaner i Sahara-ørkenen.

Jeg hader Peter whats his name, der sidder ved siden af Camilla Martin.

Jeg hader det faktum, at jeg ikke kan huske Peter whats his name‘s navn.

Jeg hader det faktum, at jeg hader, at jeg ikke kan huske Peter whats his name, for who really cares!

Jeg hader Jens Ørgaard!

Jeg hader Brøndbys farver! Findes der en mere grim kombination i historien andet end svenskens, som er den samme…….

Jeg hader, at nogle fans altid forsvarer sit holds hooligans med, at “det gør ‘rivalens’ “fans” da også”! Hvad med at gro et par testies og indrøm, at det er idioti på højt plan! Jeg ville ikke forsvare Fulham-fans, hvis de angreb rivaliserende fans! Chancen for det, er selvfølgelig også 1 til 1 milliard, men helt ærligt…

Jeg hader, at Roy Hodgson ikke bruger sine italienske kontakter i Internazionale til at leje et talent eller to!

Jeg hader, at Lynge Jacobsen underspiller alt i AaB!

Jeg hader, at bold.dk brugerne har en gennemsnitsalder på 11.

Jeg hader, at man bliver haglet ned, hvis man ikke er enig med visse af bold.dk’s brugere (ligesom jeg sikkert på et tidspunkt bliver haglet ned for dette indlæg, but hey, I probably deserve it!)! Saglig og respektfuld kritik er selvfølgelig også for meget at forlange af en 11-årig pubertetsknægt.

Jeg hader bold.dk brugere, der udtaler sig om Fulham, selvom de ikke har en pind forstand på, hvad fanden de taler om! Det svarer til, jeg begynder at ævle om Osnabrücks elendige taktik, fordi jeg har haft succes med en 4-4-1-1 formation i Football Manager….

Jeg hader Football Manager, fordi jeg simpelthen er kørt træt i det! Same old shit, different name!

Jeg hader, jeg er blevet for gammel, og derfor er blevet træt af Football Manager…

Jeg hader de mange år, jeg har brugt på Football Manager…. Bogstavelig talt drejer det sig formodentlig “kun” om ni-ti måneder!

Jeg hader at skrive indlæg til denne blog, uden at nogen læser dem!

Jeg hader, at dette indlæg er blevet alt for langt, og at jeg stadig hader 1700 aspekter ved fodbold endnu..

Jeg hader det faktum, at jeg måske mindst er lige så bitter som min nedenstående QPR-ven……………..

Skriv et svar

