Niarn!

På den nyeste verdensrangliste fra IFFHS (International Federation of Football History & Statistics) er Fulham, believe it or not, rangeret som ni’er lige efter naboerne fra Chelski og foran Fergusons tropper fra Manchester United.

Selvfølgelig bilder jeg ikke mig selv ind, at vi på nogen måde er bedre end hverken Man U (10) eller Real Madrid (34), som vi formodentlig ville tabe til i 7-9 opgør ud af 10.

Men udover de to giganter må jeg nok indrømme, at jeg godt kan se os slå resten af holdene under os!

“Så røg kæden”, tænker du nok, men med ovenstående udmelding mener jeg selvfølgelig, at vi har muligheden for at slå mandskaberne under os… På hjemmebane vel og mærke!

Vi har allerede slået Shakhtar (12), HSV (17), Liverpool (27) og Juventus (42) i denne sæson, og såmænd også førnævnte United i en meriterende 3-0 sejr tilbage i december.

På ingen måde har jeg en illusion om, at vi har bedre spillere end flere af de nævnte mandskaber, men min tese er, at Fulhams kollektiv, på en god dag, kan overkomme (næsten) hvilken som helst udfordring på Craven Cottage.

Onsdag er det dog Nordbank Arena, der står for skud, men der er vi jo, indtil videre, ubesejrede….

COYW!

Skriv et svar

