Captain 2012

Fulhams officielle hjemmeside offentliggjorde i weekenden, at kaptajn Danny Murphy har skrevet under på en ny 1-årig kontrakt med klubben.

Captain, my Captain!

Personligt synes jeg, Danny Murphy har skrantet over en længere periode, og de forsvarssplittende afleveringer er ved at være en saga blot.

Ifølge den britiske avis The Telegraph har Murphy dog flest succesfulde pasninger i Premier League, hvilket er et solidt argument mod min påstand.

Avisen har dog ikke en statistik over, om afleveringerne er fremadrettede, så jeg føler stadig, jeg har en pointe (indtil andet er bevist!).

Der er dog ingen tvivl om, på baggrund af førnævnte statistik, at Murphy er Fulhams helt suveræne spilstation, men jeg savner bare lidt mere dynamik i den aldrende kaptajns spil.

Fulham kunne generelt trænge til en foryngelseskur, men ud fra statistikken er det plausibelt, at jeg kommer til at savne Murphy, når han endelig går på pension.

Murphy – Prove me wrong!

Skriv et svar

