Nye Klæder Part Deux!

Afsløringen kom lidt tidligere end forventet, da et billede af den kommende sæsons nye udedragt er blevet lækket på Internettet.

Decent!

Det glæder mig, at det håbløse slogan for FxPro er blevet fjernet, da logoet alene giver et langt bedre æstetisk indtryk.

Generelt er jeg positiv over for designet, og en diskret rød/sort kombination er i den grad en forbedring af denne sæsons hæslige røde misfoster af en udetrøje.

Jeg undrer mig dog over syningen under brystet, som giver et lille skår i helhedsindtrykket, men det er uden tvivl en trøje, jeg har i sinde at købe i løbet af næste sæson.

Så smagsdommerens konklusion her på bloggen er et stort fedt GODKENDT.

Skriv et svar

