Et Par Ugers Pause!

Jeg har på det seneste haft forrygende travlt med mit speciale (som jeg lige nu sidder og sveder tran over), så der har været lidt stille på bloggen.

Denne overspringshandling, jeg pt. har gang i, er for at oplyse jer om yderligere et par ugers pause, da jeg skal aflevere den første august.

Derefter kommer der en opdatering på, hvad i er gået glip af (Europa League, venskabskampe, transfers), og cirka medium august lancerer jeg en omfattende optakt til den nye sæson.

Vi ses!

Now back to my thesis!!

Skriv et svar

