Udgivet i Politiken

På trods af min manglende ansættelse hos Politiken, lykkedes det mig i dag at få udgivet en artikel i den landsdækkende avis!

“Og hvordan kan det lige ske?”, spørger du nok min ikke-eksisterende læser?

Deres sportsredaktion søgte personer, som havde et nært forhold til en bestemt klub, og hvilken glimrende anledning til at dele min passion for Fulham.

Du får lige et uddrag fra artiklen her på bloggen, men kan læse den i sin fulde længde via dette link.

Den bedste spiller gennem tiderne er uomtvisteligt ’The Maestro’ Johnny Haynes, som spillede i klubben i perioden 1952-70. Selveste Pelé kaldte ham »den bedste pasningsspiller, jeg nogensinde har set«, og Haynes kunne med en enkelt aflevering få selv det stærkeste forsvar til at ligne en flok albatrosser i et undulatbur. Som en semi-vårhare sidst i 20’erne er undertegnede desværre for ung til at kunne huske Haynes, så jeg har måttet ty til YouTube for at se mesteren trylle.”

En fin start på weekenden for undertegnede.

Skriv et svar

