Ny Udebanedragt

Fulham introducerede i dag den nye udebanetrøje for den kommende sæson, og det delte i den grad vandene blandt fansene, som det også kan ses ud fra nedenstående Twitter-brugere.

Mit samlede helhedsindtryk er også forbeholdent.

Den orange farve bekymrer mig ikke, på trods af min gode ven Jesper fik Wolves-associationer, da han så trøjen. Orange og sort er også et udmærket mix, men hvorfor Kappa har placeret den hvide farve ved ærmeåbningerne, ved jeg ikke. Det er dog en bagatel i forhold til visse andre aspekter af dragten!

Det værste ved den nye udebane-mode er shortsene, som er mælkehvide(!) Logisk set burde de være sorte, men Kappa har valgt, at Fulham skal ligne et trafikuheld mellem Fulham hjemme, Wolves hjemme, Chelsea ude og Holland hjemme/ude…

Det bliver ikke bedre med sokkerne, som har fået kombinationen hvid/orange, hvilket fører til en anmeldelse til modepolitiet i min bog – uden at der selvfølgelig skal gå Oscar-showets røde løber i den.

Alt i alt en besynderlig potpourri, som Kappa har rystet sammen i år! Forhåbentlig giver den held i sprøjten, men det vil tiden vise.

Skriv et svar

